سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ خلق، راستگوترینشان است . [امام علی علیه السلام]
مراحل کار در پنل تبلیغاتی ::


ابتدا از طریق لینک زیر عضو سیستم دی جی اف دی جی بازار شوید:
www.DJbazar.com

عضویت


نمونه بنر تبلیغاتی

توجه داشته باشید که تمامی فیلدها را میبایست تکمیل نمایید. در صورتی که اطلاعات شما تکمیل نباشد عضویت شما تایید نمی شود.

پس از تکمیل عضویت میبایست منتظر بمانید تا مدیر سایت عضویت شما را تایید کند. این کار تقریبا بین 6 الی 12 ساعت به طول می انجامد.

پس از تایید عضویت شما از طرف مدیریت به طریق زیر کار خود را شروع نمایید:

1- ورود:
برای ورود به پنل اختصاصی از قسمت "ورود به بخش کاربری" در کاره های سایت دی جی بازار استفاده نمایید:

2- دریافت کد نمایش محصولات:
برای دریافت کد نمایش محصولات در سایت و یا وبلاگتان، میتوانید به دو صورت عمل نمایید:

الف) دریافت کد و نمایش محصولات، بصورت اتوماتیک: شما میتوانید طی دو مرحله بسیار ساده، کد دلخواه نمایش تبلیغات را در سایتتان قرار دهید. برای این کار، به قسمت "دریافت لینک خرید محصولات" و سپس دریافت "کد تبلیغاتی خودکار" مراجعه نمایید. در این مرحله، شما باید پارامترهای مورد نظرتان را وارد نمایید. شما میتوانید تعداد ردیف، تعداد ستون، دسته محصولات مورد نظر و ... را در این قسمت مشخص نمایید. پس از تکمیل پارامترها، دکمه "دریافت کد" را فشار دهید.

ب) دریافت لینک یک یا چند محصول خاص: چنانچه شما تمایل دارید برای یک یا چند محصول خاص تبلیغ نمایید، میتوانید از اولین قسمت موجود در صفحه استفاده نمایید. سومین لینک را کپی کنید و کد محصول مورد علاقه خود را طبق توضیحات در آن لینک قرار دهید.

3- قرار دادن کد در سایت یا وبلاگ شخصی: پس از دریافت کد دلخواهتان، کافیست کد را در یک محل مناسب و در دیدرس در سایت یا وبلاگتان قرار دهید. تبلیغات به طور خودکار نمایش داده خواهند شد. دقت نمایید که شما باید کد را در Source سایتتان قرار دهید. ( دارندگان وبلاگ باید کد را در قسمت ویرایش قالب و یا کدهای شخصی قرار دهند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت راهنمای سرویس دهنده وبلاگتان مراجعه نمایید. )

4- کنترل فروش و محاسبه پورسانت: شما میتوانید در هر لحظه از شبانه روز، وضعیت حسابتان را براحتی بررسی و چک نمایید. برای این کار، کافیست به قسمت "وضعیت مالی حساب" در کنترل پنلتان مراجعه نمایید. همچنین، با مراجعه به قسمت "سفارشات"، میتوانید لیستی از سفارشات ورودی توسط شما را مشاهده نمایید. چنانچه تمایل داشته باشید، میتوانید فقط برای یک محصول خاص که فروش آن از بقیه بیشتر است تبلیغ نمایید.

5- نکات مهم: برای بهبود کارکرد شما در سیستم تبلیغاتی، لطفا به موارد زیر توجه داشته باشید:
الف) پس از هدایت بازدید کنندگان توسط شما به سایت DJbazar.com ، تا زمانی که صفحه سایت بسته نشده باشد، کلیه خریدهای آن بازدید کننده، به حساب شما اضافه خواهد شد.
ب) عدد مقابل عبارت AdsID در آدرس صفحات، بیانگر هویت شما در سیستم تبلیغاتی خواهد بود. بنابراین این عدد را تغییر ندهید.

:: وضعیت سفارشات ::

هر سفارشی که با تبلیغات شما در سیستم ثبت شود در هر لحظه انحصارا در یکی از 5 وضعیت زیر قرار دارد:


سفارشات در انتظار پرداخت، در صورتی که خرید بصورت نقدی صورت گیرد پس از تکمیل فرم "ثبت فیش پرداختی" و در صورتی که خرید بصورت پستی صورت گیرد پس از تایید مدیریت محصول به تغییر وضعیت می دهد.

سفارشات پرداخت شده - معلق، در صورتی که خرید بصورت نقدی صورت گیرد پس از تکمیل فرم "ثبت فیش پرداختی" و در صورتی که خرید بصورت پستی صورت گیرد پس از تایید مدیریت محصول به تغییر وضعیت می دهد.

سفارشات ارسال شده، در این قسمت مبلغ محصول به حساب شما اضافه می شود. پس از ارسال محصول به تغییر وضعیت می دهد.

سفارشات انصرافی، در این قسمت مبلغ پورسانت شما از محصول برگشتی از حساب شما کسر می شود.

سفارشات برگشتی ، در این قسمت مبلغ پورسانت شما از محصول برگشتی از حساب شما کسر می شود.




:: ویژگی های این سیستم ::

- تبلیغ کنندگان میتوانند با استفاده از هر شیوه تبلیغاتی مانند بنر، لینک، ارسال ایمیل تبلیغاتی و غیره به کسب درآمد بپردازند.
- در این سیستم تبلیغ کنندگان در سود فروشگاه ها سهیم خواهند شد و با توجه به محیط رقابتی که بین فروشندگان وجود دارد، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان خواهد شد.
- در این سیستم فروشنده برای هر محصول، درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود.
- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
- با توجه به اعتبار دی جی افر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت.
- هیچ واسطه ای بین تبلیغ کننده و تبلیغ دهنده وجود ندارد و درصد همکاری نیز، مستقیما توسط تبلیغ دهنده تعیین میشود.